TOP

Nationalmuseet tager næste skridt i opbygningen af et mediehus: “Der er ingen begrænsninger i vores hoveder”

Før jul slog Nationalmuseet stillingen som kommunikationschef op. Det skete, fordi den nuværende kommunikationschef, Jacob Frische, har fået andre opgaver og fremover skal stå i spidsen for det, som Nationalmuseets kalder museets 21. og digitale besøgssted, nemlig Nationalmuseets...

   

Vil du læse mere?

 

Som abonnent på Kulturmonitor får du adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kulturmonitor.dk

Bestil nu og få fuld adgang til alle artikler i en gratis prøveperiode på 3 uger.*  

*Herefter fortsætter abonnementet til 299,- om måneden. Ingen binding.

 

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Skriver og redigerer nyheder, kommentarer, analyser og baggrundsartikler om alt inden for kulturbranchen. Skriv til mig på birgitte@kulturmonitor.dk med alle former for input, der kan være med til at gøre Kulturmonitor til Danmarks bedste kulturmedie.