TOP

Kundeservice i kulturbranchen: “Man kan gøre rigtig meget på et budget på nul kroner”

God service løfter kulturelle oplevelser. Men der er også en kontant årsag til, at det giver mening at at have fokus på kundeservicen i forbindelse med diverse kulturtilbud – det sætter nemlig et positivt aftryk på bundlinjen. 

Sådan lyder det overordnede budskab fra Maria...

   

Vil du læse mere?

 

Som abonnent på Kulturmonitor får du adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kulturmonitor.dk

Bestil nu og få fuld adgang til alle artikler i en gratis prøveperiode på 3 uger.*  

*Herefter fortsætter abonnementet til 299,- om måneden. Ingen binding.

 

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Skriver og redigerer nyheder, kommentarer, analyser og baggrundsartikler om alt inden for kulturbranchen. Skriv til mig på birgitte@kulturmonitor.dk med alle former for input, der kan være med til at gøre Kulturmonitor til Danmarks bedste kulturmedie.