TOP

Gyldendal indgår kommercielt samarbejde med Mercedes-Benz og går ind på podcastmarkedet

I et nyt kommercielt samarbejde mellem Danmarks største forlag og kulturlaboratoriet Prxjects, der er finansieret af bilfirmaet Mercedes-Benz, går Gyldendal nu ind på podcastmarkedet.

Første projekt er udgivelsen af Munken fra Nordhavn om en mand, der – i bedste Forrest Gump-stil – gang...

   

Vil du læse mere?

 

Som abonnent på Kulturmonitor får du adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kulturmonitor.dk

Bestil nu og få fuld adgang til alle artikler i en gratis prøveperiode på 3 uger.*  

*Herefter fortsætter abonnementet til 299,- om måneden. Ingen binding.

 

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Jeg skriver nyheder, debat, analyser og baggrundsartikler om kunst og kultur med fokus på branchen, forretningen og beslutningstagerne. Modtager meget gerne alle former for ris, ros, tips og kommentarer på lars@kulturmonitor.dk