TOP

Gutkind udvider igen – ny salgs- og marketingchef hentes fra Aarhus Universitetforlag

Det Bonnier-ejede forlag Gutkind har atter vokseværk. Antallet af udgivelser er sat op, så programmet nu også omfatter bøger til børn og unge, og samtidig hentes nye kræfter ind. 

For at skærpe fokus på større projekter tiltræder Anne Søndergaard i en ny deltidsstilling som...

   

Vil du læse mere?

 

Som abonnent på Kulturmonitor får du adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kulturmonitor.dk

Bestil nu og få fuld adgang til alle artikler i en gratis prøveperiode på 3 uger.*  

*Herefter fortsætter abonnementet til 299,- om måneden. Ingen binding.

 

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Jeg skriver nyheder, debat, analyser og baggrundsartikler om kunst og kultur med fokus på branchen, forretningen og beslutningstagerne. Modtager meget gerne alle former for ris, ros, tips og kommentarer på lars@kulturmonitor.dk