TOP

Gitte Baungaard bliver ny markedschef hos Alinea

I forbindelse med undervisningsforlaget Alineas opkøb af lektiehjælps-platformen GoTutor er Gitte Baungaard blevet udnævnt til ny markedschef.

”I dag udgiver vi ikke udelukkende læremidler. Vi skaber læring i en masse forskellige og nye sammenhænge, og min opgave er at sikre, at vi lytter til alle vores brugere, så vi hele tiden tilbyder relevant indhold og yder dem den service, de har behov for. Uanset om de møder os på vores digitale kanaler, ude på skolerne og til events eller er i dialog med vores support,” udtaler Gitte Baungaard i en pressemeddelelse.

Gitte Baungaard har hidtil været marketingschef på Alinea – en stilling, som nu skal besættes til anden side. 

Gitte Baungaard er uddannet cand. mag med speciale i strategiske partnerskaber mellem det traditionelle erhvervsliv og de kreative brancher. Hun har tidligere arbejdet med turismemarkedsføring og oplevelsesøkonomi samt markedsføring af blandt andet pharmaløsninger til det internationale marked.

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Skriver og redigerer nyheder, kommentarer, analyser og baggrundsartikler om alt inden for kulturbranchen. Skriv til mig på birgitte@kulturmonitor.dk med alle former for input, der kan være med til at gøre Kulturmonitor til Danmarks bedste kulturmedie.