TOP

Fra ure med teltdug fra Orange Scene til øl med smag af H.C. Andersens eventyr – partnerskaber mellem kulturlivet og kommercielle aktører dukker op overalt: “Vi har end ikke kradset i overfladen”

Roskilde Festival laver samarbejde med urfirma, hvor en lille flig af Orange Scene indgår som en del af designet. Aarhus Teater flytter forestilling ud i Ikea efter lukketid. M/S Museet for Søfart relancerer striktrøje fra 70’erne i samarbejde med S.N.S. Red Barnet får lov til at bruge...

   

Vil du læse mere?

 

Som abonnent på Kulturmonitor får du adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kulturmonitor.dk

Bestil nu og få fuld adgang til alle artikler i en gratis prøveperiode på 3 uger.*  

*Herefter fortsætter abonnementet til 299,- om måneden. Ingen binding.

 

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Jeg skriver nyheder, debat, analyser og baggrundsartikler om kunst og kultur med fokus på branchen, forretningen og beslutningstagerne. Modtager meget gerne alle former for ris, ros, tips og kommentarer på lars@kulturmonitor.dk