TOP

Årsrapport: Musikselskabernes nye nøgletal afslører gode nyheder for forbruget af musikstreaming og danskproduceret musik – men YouTube er stadig en sten i skoen

Overskriften kunne lige så godt være “business as usual” på de danske musikselskabers årsrapport, der i dag er blevet offentliggjort af brancheorganisationen IFPI.

Tallene i rapporten er fra 2019 – og altså før coronakrisen lagde en mørk sky hen over dansk kulturliv – og de...

   

Vil du læse mere?

 

Som abonnent på Kulturmonitor får du adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kulturmonitor.dk

Bestil nu og få fuld adgang til alle artikler i en gratis prøveperiode på 3 uger.*  

*Herefter fortsætter abonnementet til 299,- om måneden. Ingen binding.

 

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Jeg skriver nyheder, debat, analyser og baggrundsartikler om kunst og kultur med fokus på branchen, forretningen og beslutningstagerne. Modtager meget gerne alle former for ris, ros, tips og kommentarer på lars@kulturmonitor.dk