TOP

Aarhus satser massivt på at brande byen gennem musikken – kommunen bakker økonomisk op om nyt initiativ

Musikken udgør en hjørnesten i den strategi, som Aarhus Kommune har lagt for at brande byen både nationalt og internationalt i de kommende år kulminerende med det storstilede projekt Music City Aarhus i 2022.

Efter oplæg og idé fra den ‘Legacy-strategi’ som den Aarhusbaserede...

   

Vil du læse mere?

 

Som abonnent på Kulturmonitor får du adgang til denne artikel og alt andet indhold på Kulturmonitor.dk

Bestil nu og få fuld adgang til alle artikler i en gratis prøveperiode på 3 uger.*  

*Herefter fortsætter abonnementet til 299,- om måneden. Ingen binding.

 

Journalist og redaktør på Kulturmonitor. Jeg skriver nyheder, debat, analyser og baggrundsartikler om kunst og kultur med fokus på branchen, forretningen og beslutningstagerne. Modtager meget gerne alle former for ris, ros, tips og kommentarer på lars@kulturmonitor.dk